Sunday, July 08, 2012

En fin dag .. Nye opplevelser

Vel fremme i Najera, 31 km i dag... Lett terreng og bra vær. Formen stiger ! Tatt inn på Auberge, mange hyggelige nye bekjentskap. Det summer i fransk, italiensk og amerikansk på rommet . Alle køyesengene et fylt opp nå, de første kommer kl to og etter fem er det ikke sengeplasser igjen. Jeg var tidlig ute idag, startet kvart over seks...fremme kl halv tre. Ny rekord. Det er virkelig mye mer behagelig å gå tidlig på morgenen! Savner mine gode venner, men har truffet mange spennende nye bekjente i dag. Lettere å få kontakt når en går alene... Må bare passe på litt mer selv , ingen andre som leser kart eller minner på gjenglemte saker for meg nå ! Sikret meg fin køyeplass i underkøye nærme døren, jeg vil tidlig opp i morgen også! Klesvasken unnagjort og en liten siesta er deilig:)

4 comments:

Anonymous said...

Hei mamma!
Håper du har hatt en fin dag alene på tur og at alt er i orden! Jeg har "lest meg opp" på bloggen din nå. Masse flotte bilder! Nå må vel minnekortet begynne å bli fullt? Vi skal spise middag her i Lausanne nå. Jeg blir bedre og bedre, så det er bra. Kos deg masse på tur! Skal hilse fra alle her! :)
-Signe

Unni Skaar said...

Takk jenta mi ! Hils tilbake ... Gleder meg til dere kommer til Resø!!

Anonymous said...

Nb - nylonvask er undervurdert!

Anonymous said...

Hei Skrev en kommentar som "forsvant" tror jeg. Prøver igjen. Jeg et imponert over dagsetappen med " 20 mil i beina"! Du virkelig inntar caminoen nå! Gleder meg til å følge bloggen - både ord og bilder! Ha en fin dag i morgen! Synnøve